Wednesday, October 14, 2009


10 Lovely things that I’d like to have sooo much!

0
10 coisas lindas que eu quero tanto ter!


01- This white bike.
01- Essa bicicleta branca


I like the curves, the style and I need to exercise myself a little harder.
Gostei das curvas, do estilo e eu realmente preciso me exercitar mais seriamente.


02- This fake vintage glass
02- Esses óculos vintage recém-lançados



Look at theese little tie... Just cute!
Amei o lacinho!

03- Clarins’ eye liner
03- Delineador Clarins




It works well and I need one anyway…
Ele funciona bem e eu preciso de um de todo jeito…


04- A Cowparade

Just because de cows are so fun and I feel so joyful when they are around town.
Só porque eu amo as Cowparades! Acho que a cidade vira uma diversão quando elas estão expostas.

05- Pink headphones
05- Fones rosas



Gorgeous! And here at home I can’t hear music without a good headphone.
Fofurinhas! E aqui em casa é tanto barulho que mereço super fones.

06- Itouch




No! I don’t want an Iphone, I want an Itouch! I like my Nokia N95 and also want to have a new touchscreen thing.
Apersar de todo mundo tentar me convencer, não, eu não quero um Iphone. Quero mesmo um Itouch! Gosto do meu Nokia N95 e quero muito uma outra coisa touchscreen que toca música!

07- Kimmidoll Love
07- Kimmidoll Amor



I’m excited about doing a new collection of these dolls. They are so charming!
Estou empolgada em fazer uma nova coleção dessas bonecas. Elas são tão charmosas!

08- Dior Lipstick
08- Batom Dior



It’s red and intense. I know it’s not a Summer color (here in Brazil it’s Summer), but it’s a eternal one! Vermelho e intenso como eu gosto. Sei que não é uma cor de verão, mas é uma cor eterna.

09- M.A.C’s prime



All my primes seem to hate water.
As bases que tenho odeiam água.

10- Bourjois’ Imperfection concealer
10- Corretivo da Bourjois


It’s a beautiful package and it works so well with my skin.
Além de a embalagem ser Linda, funciona super bem com minha pele!

A nice week to everyone!
Boa semana!!


XoXo

Bruna

0 comments: